A NetAlly® – megalakulását követően – az AirMagnet ügyfeleit új weboldalra irányítja át. Az Airmagnet Survey Pro, WiFi Analyzer Pro és Spectrum XT szoftverekkel kapcsolatos terméktámogatás továbbiakban az új oldalon lesz elérhető.
Az AirMagnet felhasználók továbbiakban a https://airmagnet.netally.com/my_airmagnet/ oldalon érik el a terméktámogatási információkat. Az oldal elérhető a https://www.netally.com címről is. Kérjük frissítsék ezzel kapcsolatos könyvjelzőiket a böngészőikben!
Az oldal a felhasználói élmény javítása érdekében korszerűsítés alatt áll. Noha az alábbi alapfunkciók változatlanok, több javítás is történt.
- Main Page – Gyors hozzáférés az aktív licencekhez, a szoftverkövetéshez, az illesztőprogramokhoz, az antennamintákhoz, a dokumentációkhoz és az oktatóvideókhoz (aktív AllyCare támogatással rendelkező felhasználók)
- Registered Products/Downloads – AirMagnet Mobile licencek és frissítések felsorolása
- Product Registration – Új AirMagnet termék regisztrálása
- MAC Address Reset – Lehetővé teszi az aktív licenc új hálózati kártyához történő rendelését
- Knowledge Base – Tudásbázis, a legtöbbször felmerült kérdésekre adott gyors válaszok oldala
További fontos információk:
- Nem történt változás a bejelentkezési adatokban, a név és jelszó adatok migrálásra kerültek.
- A régi – NetScout – portálra érkező kérelmek el lesznek utasítva.
- A régi – NetScout – portálon ne regisztráljanak NetScout logóval ellátott AirMagnet Mobile terméket, azt is az új oldalon tegyék meg!
- Bármi probléma merülne fel a terméktámogatási oldalon, vegyék fel a kapcsolatot a technikai támogató csapattal a https://www.netally.com/support/#techsupport oldalon, vagy keressék az Equicom munkatársait.
- Azok az ügyfelek, akik NetScout OptiView XG és/vagy AirMagnet Enterprise (AME) termékekkel rendelkeznek, a terméktámogatást továbbra is a NetScout portálon keresztül érhetik el.
További információkért keressék munkatársainkat!