A NetAlly® – megalakulását követően – az AirMagnet ügyfeleit új weboldalra irányítja át. Az Airmagnet Survey Pro, WiFi Analyzer Pro és Spectrum XT szoftverekkel kapcsolatos terméktámogatás továbbiakban az új oldalon lesz elérhető.

My_AirMagnet

Az AirMagnet felhasználók továbbiakban a https://airmagnet.netally.com/my_airmagnet/ oldalon érik el a terméktámogatási információkat. Az oldal elérhető a https://www.netally.com címről is. Kérjük frissítsék ezzel kapcsolatos könyvjelzőiket a böngészőikben!

Az oldal a felhasználói élmény javítása érdekében korszerűsítés alatt áll. Noha az alábbi alapfunkciók változatlanok, több javítás is történt.

  • Main Page – Gyors hozzáférés az aktív licencekhez, a szoftverkövetéshez, az illesztőprogramokhoz, az antennamintákhoz, a dokumentációkhoz és az oktatóvideókhoz (aktív AllyCare támogatással rendelkező felhasználók)
  • Registered Products/Downloads – AirMagnet Mobile licencek és frissítések felsorolása
  • Product Registration – Új AirMagnet termék regisztrálása
  • MAC Address Reset – Lehetővé teszi az aktív licenc új hálózati kártyához történő rendelését
  • Knowledge Base – Tudásbázis, a legtöbbször felmerült kérdésekre adott gyors válaszok oldala

My AirMagnet login

További fontos információk:

  • Nem történt változás a bejelentkezési adatokban, a név és jelszó adatok migrálásra kerültek.
  • A régi – NetScout – portálra érkező kérelmek el lesznek utasítva.
  • A régi – NetScout – portálon ne regisztráljanak NetScout logóval ellátott AirMagnet Mobile terméket, azt is az új oldalon tegyék meg!
  • Bármi probléma merülne fel a terméktámogatási oldalon, vegyék fel a kapcsolatot a technikai támogató csapattal a https://www.netally.com/support/#techsupport oldalon, vagy keressék az Equicom munkatársait.
  • Azok az ügyfelek, akik NetScout OptiView XG és/vagy AirMagnet Enterprise (AME) termékekkel rendelkeznek, a terméktámogatást továbbra is a NetScout portálon keresztül érhetik el.

További információkért keressék munkatársainkat!